Why are you not here with me...

...doing crossword puzzles?
-Hello Saferide - I thought you said summer is going to take the pain away.







Det får räcka nu.

Bara att sträcka på sig och härda ut det sista innan jullovet.
Har inget annat val.

Inlämningar och prov.
De måste bli gjorda de också. Och det blir de inte om jag skjuter upp dem.

Jag är sjuk för tillfället men jag måste orka mig igenom det här sista.
Det är bara att ta ett djupt andetag och kämpa vidare.
Såhär veckan innan skolavslutning ska man ju känna sig lugn och sansad men allting verkar dyka upp samtidigt och jag har verkligen inte ork eller lust egentligen.

Men jag måste.
Måste väldigt mycket. Plugga, Städa, Slå in julklappar, Packa...

Jag börjar tvivla på att jag faktiskt kommer att orka jobba under jullovet.


Tvivel är en konstig sak...
Det gnager sig genom glädjen.



Dagens YouTube:
http://www.youtube.com/watch?v=uW6HbZXI9Y0

Motivering:
Hugo Weaving gör ett fantastiskt jobb bakom den där masken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0