Time will fly away with me...

..."if truth won't stop and let me see."
-Missy Higgins - Drowning





Ibland undrar jag hur mina vänner orkar med mig.
Jag måste vara fruktansvärt påfrestande att umgås med emellanåt.

Insåg nämligen idag att om jag inte älskade mina vänner såpass mycket så skulle jag nog störa mig på vissa av deras vanor och att det måste vara likadant för dem.

Jag är glad att jag älskar dem och att de älskar mig i alla fall.
För hade det inte varit för det så hade vi nog bara stört oss på varandra.

*

Spökvandringen går framåt. Vi jobbar för fullt och ska göra detta till den bästa spökvandringen i Skara någonsin!

Den 24:e och 25:e Oktober får ni alltså komma och titta.
Det är faktiskt inte så långt kvar nu.


*

Saknar mina kusiner.
Emellanåt känner jag att jag behöver dem väldigt, väldigt mycket...
och då är det hemskt att det är så långt till Karlstad - Smedjebacken - Sunne - Gävle som det faktiskt är.



Dagens serie:



Dagens YouTube:
http://www.youtube.com/watch?v=lL4L4Uv5rf0

Motivering:
Guy Love... Kan det bli bättre?

Dagens YouTube2:
http://www.youtube.com/watch?v=LuzpeOZI6Fo

Motivering:
Det är Duff McKagan i cowboydräkt... som barfightas. Kan inte bli bättre.
Dessutom är det en skitsnygg musikvideo. Jag vill också bli jättekänd så jag kan spela in musikvideor med miljonbudget.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, det är inte SÅ långt kvar, bara 34 dagar!!!!

Men då :D :D :D hoppar runt aldelles överlycklig

2008-09-20 @ 23:40:13
Postat av: Rad

Jag skrev inlägget ovan btw. (Y) :P <3

2008-09-20 @ 23:41:16
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och RÖSTA på mig och LÄNKA till mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-20 @ 23:44:12
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0