I only want what I can't have...

I only need what I don't want.
- t.A.T.u - Craving (I only want what I can't have)







Jag och min kära Issan (och Emelie som var med på ett hörn, men hon är inte singel så hon räknas inte.) kom på varför vi har kärleksproblem häromdagen.
Vi faller för äldre män och äldre män är alltid gifta.

Eller gay som Emelie säger.

Det är då själva sjutton att det ska vara så!
Faktum är att det stämmer för det mesta och jag undrar varför jag inte kunde fått träffa någon av de där männen när de var yngre. 
Men jag gissar att det är ödet.
Man ska väl inte önska att man hade något annat än det man har. 

*

Har förresten förälskat mig i boken 100 höjdare som är ett brilljant stycke litteratur som jag anser är klart läsvärd. 
Jag har snart skrattat mig igenom en fjärdedel av den.

Boken är skriven av Filip Hammar och Fredrik Wikingson (som i Filip&Fredrik ja, men jag lovar att boken bjuder på många skratt även om du inte, likt min far, gillar dem.)



Fredrik (till höger för er som fortfarande har svårt att skilja dem åt) är dessutom en riktig babe! 
Som sexig, äldre man följer han dock tidigare nämnda mönster och har en jättesöt fru och två gulliga döttrar.


Jag återkommer när jag lyckats lura systemet. 

//Sandra 

Kommentarer
Postat av: Anonym

För det första... t.A.T.u Sandra? ... Nåja.

För det andra så kan kärleksproblemen inte bara bero på det, jag har inte mindre problem än ni och jag faller inte för äldre män. Jag är nog bara extremt kräsen som med ganska mycket. Perfekt eller ingenting liksom. Oh well :D

2009-04-23 @ 21:44:04
Postat av: Anonym

För det första... t.A.T.u Sandra? ... Nåja.

För det andra så kan kärleksproblemen inte bara bero på det, jag har inte mindre problem än ni och jag faller inte för äldre män. Jag är nog bara extremt kräsen som med ganska mycket. Perfekt eller ingenting liksom. Oh well :D

2009-04-23 @ 21:44:54
URL: http://tripp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0