"Jag vill bara känna köttets lustar, höra hur du rister och frustar"

- Ebba Grön - Ung och kåt

(Detta inlägg är dedikerat till Ida som fick mig att välja just dagens blogginläggstitel)







Är det inte väldigt originellt att ha romerska ringar i äppelträdet i trädgården?
Istället för den klassiska gungan liksom.

Kanske var det jag såg som häftigt det faktum att det var här, i en liten, liten ort utanför en liten större stad.

Ibland känner jag kanske att placeringen av ting och karaktärer blir roligare om de placeras på ställen där man inte förväntar dem att dyka upp. 

Jag log i alla fall åt de där romerska ringarna i äppelträdet i trädgården i den lilla lilla byn utanför den lite större staden.





Slutligen, bara för att irritera Luisa måste jag återigen påpeka hur sjukt sexig jag tycker att Fredrik Wikingsson är.

-"Oh captain my captain!"




//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0