Supermassive Black Hole

"Glaciers melting in the dead of night
And the superstars sucked into the supermassive."
- Muse - Supermassive Black Hole





...even kill a bunch of flesh-eating zombies with a paperclip and a swiss army knife.




Fick den här blogg-utmaningen av en kompis.

Jag befinner mig i ett köpcentra när zombies plötsligt attackerar.

Jag har:
1. Ett vapen
2. En enda låt som spelas i högtalarna
3. En känd person som slåss på min sida

Vad skulle jag välja?

1. En automatkarbin. Förslagsvis en SIG 550.
För att: Jag kan verkligen inte skjuta ordentligt med något annat än gevär. 

2. Supermassive Black Hole med Muse
För att: Det är en av få låtar jag kan ha på repeat lääänge. Jag har dessutom länge tänkt på hur cool den vore i en scen med mycket explosioner, vapen och zombies.

3. MacGyver
För att: Den mannen kan lösa vilken krissituation som helst med vilka artiklar som helst. I ett köpcentra lär det ju finnas allt han behöver för att utrota zombies i sådana fall.


Jag ska nog illustrera den där situationen, det verkar roligt...
Om det blir av så bloggar jag upp resultatet.



Dagens YouTube:
http://www.youtube.com/watch?v=rHr_okRSHtU

Motivering:
För att vi jobbar med det just nu i teatern och det är så coolt när det görs bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0