"Like a handprint on my heart"

"I've heard it said
That people come into our lives for a reason
Bringing something we must learn
And we are led
To those who help us most to grow
If we let them
And we help them in return
Well, I don't know if I believe that's true
But I know I'm who I am today
Because I knew you...

I have been changed for good."


- WIcked - For good



"Fredagsmys"

I sommarhettan med med en av världens underbaraste människor, Emelie Welander.



Utan Emelie vet jag inte vem jag skulle vara idag.
Ibland träffar man människor som är extremt olik en själv men som det ändå bara säger "Klick" med.
I samma ögonblick som jag och Emelie upptäckte vår gemensamma kärlek till den australiensiska skådespelaren Richard Roxburgh (mer om honom i nästa Fredagsmys) sade det bara "klick".
Sen att vi såg ut som helan och halvan: jag en lång rockbohem och Emelie en korthårdrockare, var en annan sak. 

Ett föredrag i skolan ledde till att Emelie upptäckte Sherlock Holmes och tillsammans blev vi, inte bara Bumnut-twins, utan även Sherlock och Watson. 

Film: Van Helsing



Vi kommer nog aldrig tröttna. Vi kan se den två gånger på raken, en gång med kommentarer och en gång utan.

Snacks: Precis allt de har i affären gissar jag. Center framför allt. Haha. 



Veckans YouTube:

http://www.youtube.com/watch?v=m-4F2oRq2xc

För att Helen Sjöholm är min husgudinna.




Until next time!

//Sandra

Kommentarer
Postat av: Watson

Älskar dig Luff!!!!! <3

2009-07-11 @ 14:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0