It's hard to hold a candle

...in the cold November rain
-Guns 'N' Roses - November rain



Avslutningsdag idag, känns underbart att få sluta trots regnet som hällde ned över oss och att det var kallt. Det innebar vilket som att jag slipper läxor och lektioner under en hel sommar, och för att göra det hela ännu bättre, så har jag slutproduktion med en underbar klass framför mig.

Igår var jag med Emelie till tatueraren, resultatet blev verkligen jättefint även om jag tycker att det känns lite skumt att se mina bokstäver och min fjäril på någon annans ben, permanent ditsatt liksom.
Skumt men trevligt.



"Fredagsmys"

Denna regniga fredag med min moster Karin.



Min moster är världens underbaraste människa. Hon är en väldigt stark person som jag ser upp till oerhört mycket.
Hon jobbar dessutom som bildlärare, vilket jag också vill bli.
Hon älskar film, konst och musik och det är alltid lika roligt att diskutera sådan med henne.
Moster är en av mina största förebilder i livet och hon betyder jättemycket för mig.
 
Film: Frida



En oerhört vacker film om konstnärinnan Frida Kahlo, som jag vet att min moster tycker väldigt mycket om.

Snacks: Eftersom jag är väldigt sugen på det så får det bli hembakta marsmallow och chocolate chip cookies.



//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0