You know the way to keep me on my toes...

- Joshua Radin & Ingrid Michaelson - Sky

Jag försöker skriva något vettigt men jag ger upp varenda gång.
Jag försöker rita något... skapa något... men så finns den där förbaskade apan på axeln som viskar att det är bra, men inte bra nog, - att inget någonsin är bra nog.

Sjunger gör jag. Men bara sånger som inte betyder något... och då blir rösten tom och jag når inte riktigt dit jag egentligen vill.

Det enda jag egentligen blir nöjd med är att baka och laga mat. Jag har bakat muffins som på löpande band de senaste dagarna (Mycket uppskattat av Watson med familj förstås. Särskilt Ricky som fick slicka degbunken.)
Cupcakes i söndags och citronpluggmuffins idag.


Men egentligen ska jag inte vara så negativ...
det är lov, jag behöver inte stressa och jag är inte helt isolerad från omvärlden... bara nästan.
Imorgon ska jag ju trots allt åka hela vägen hem till Skara.

... och jag kan stanna uppe och se reprisen av Numb3rs på TV4 om nätterna. Det är absolut inget jag kan klaga över.



Dagens YouTube 1:

http://www.youtube.com/watch?v=EVSFzswY3XY

Motivering:

Jag kan inte låta bli... det är ju så sött!
"I'd... call you."
"Thought so."

Dagens YouTube 2 (För att det var så länge sedan):

http://www.youtube.com/watch?v=Fyg0h6tk-MM

Motivering:

För att 80-talsvideor gör mig glad... särskilt när Björn Skifs springer runt i ett jättekonstigt schacktemat landskap i glansig kostym men utan skjorta och ska föreställa domare till en schackmatch. Det går inte ihop och det är underbart underhållande. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0