Over my head, but underneath my feet

I can't be losing sleep over this
no, I can't
and I cannot stop pacing.
Give me a few hours
and I'll have this all sorted out
if my mind would just stop racing

'Cause i cannot stand still
I can't be this unsturdy
This cannot be happening

This is over my head
but underneath my feet
cause by tomorrow morning i'll have this thing beat
and everything will be back to the way that it was
I wish that it was just that easy


- Lifehouse - Somewhere In Between


Jag tror inte att jag hade kunnat sammanfatta det bättre ens om jag skrev det själv. Ibland sitter låttexter alldeles klockrent.



Just nu vill jag:

- Bli frisk. Eller åtminstone fri från något av följande symptom:
Snuva
Nästäppa
Rethosta
Halsont
Feber

- Ha ett inspelat ljudklipp av när Gustav Skarsgård säger "Man är kär! Jag var kär i Torkel Petterson i den scenen!" i Mauros och Pluras kök, att använda som sms-signal eller dylikt.
Bara för att Torkel Petterson är ett alldeles underbart namn.

- Att mina visdomständer ska ha växt ut ordentligt redan





...Men mest av allt vill jag bli frisk. Då kanske jag skulle orka lite mer också.

Kommentarer
Postat av: Rad

Åh, snälla skicka mig det ljudklippet med Gustav Skarsgård? <3

2011-01-28 @ 15:05:29
URL: http://mellifluously.blogg.se/
Postat av: Rad

Ah,läste "Har" ist för "Ha" och trodde att den biten inte hörde ihop med det ovan.

Får försöka fixa på något sätt ju! :D

2011-01-29 @ 00:07:42
URL: http://mellifluously.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0