Sing my angel of music!

Jag bloggar av en enda anledning inatt.
En enda anledning:

Jesper Blomkvist i TV4:as "Stjärnor på is".





Svar nej, jag vet inte varför jag ens började titta på ett fånigt underhållningsprogram med kändisar som försöker hanka sig fram på skridskor... kanske var det min passion för konståkningen... kanske var det för att familjen tittade någon kväll.
Jag vet inte och jag bryr mig inte.

Allt jag vet är att jag inte ångrar det.
På grund av Jesper Blomkvist.

Särskilt på grund utav hans och hans partner Alexandras sista åk till "Phantom of the Opera".
För att citera min bror ang. mitt känslomässiga tillstånd efter att ha sett åket:
"Sandra! Ditt hjärta slår väldigt fort men för guds skull, ANDAS"


SE DEN! -Min hänfördhet behöver ingen motivering.
http://www.youtube.com/watch?v=l4QfROeaxpQ


"Jesper,
Du må inte ha vunnit tävlingen, men du vann mitt hjärta och jag tänker för evigt uppskatta att jag fick se det där.

Jag är ditt största fan."



En annan sak som gjorde mig lycklig ikväll var Björn Borgs nya reklamfilm till kampanjen "Love for all"
http://www.youtube.com/watch?v=JX4ug55rh5U

Den får mig att bli lycklig.
Svensk tv, svenskt företag, bästa sändningstid...

Jag säger bara, jag är frälst!

LOVE FOR ALL!
LOVE FOR ALL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0