The clouds in your eyes...

...down your face they pour.
-Joshua Radin - Closer 





Jag avskyr att vara sjuk.

Men som pappa sa, hellre nu än nästa vecka. Nästa vecka behöver jag verkligen vara på topp.

Premiärvecka...
Det känns... konstigt. Det är nu allt vi jobbat för ska betala sig. Vi får äntligen spela teater på riktigt. För det är ingen ordentlig pjäs utan publik.

Jag har lite höstångest, men jag försöker undvika att tänka på det bara.
Längtar till vintern... är lite sorgsen över att enda gången jag får träffa mamma innan jul är på spökvandringen. I karaktär kan jag ju inte precis krama henne och säga att jag saknar henne.
Men ja... just det, ingen höstångest.

Hittade en massa gamla mp3 filer som jag inte lyssnat på på länge. Det gjorde mig väldigt glad. Lite såna där udda, mysiga låtar som jag glömt fanns.

Sådant lyser alltid upp höstens gråa himmel.



Dagens YouTube:
http://www.youtube.com/watch?v=NbulSMxyY0o

Motivering:
Inget kan muntra upp mig bättre än Whose Line.

Kommentarer
Postat av: Rad

Ja, din pappa har rätt.



Och det är alltid mysigt att hitta bra låtar som man glömt av.

2008-10-20 @ 08:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0