Inside my heart is sleeping...



- Sting - Inside




När allt känns pest och kolera, då är det oerhört viktigt att hitta små glädjeämnen i livet.

För mig är det att upptäcka att jag kan stora delar av ett manus som jag kämpat med länge,
att komma hem och få en jättekram av min syster,
att hitta en youtubevideo som jag tycker om, antingen en gammal eller en ny
att lyssna på bra musik
att rita eller skriva

Det finns så mycket små saker som kan göra vardagen så mycket lättare att handskas med.
Ibland känner jag dock att jag inte lägger ned hälften så mycket tid som jag borde med att hitta de här smågrejerna.
När jag mår dåligt har jag en tendens att låta dem passera obemärkt.

Och det är så himla fel av mig eftersom det är då jag borde lägga märke till dem lite extra
När jag verkligen behöver dem.


//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0