I hope you never fear those mountains in the distance...

Never settle for the path of least resistance
Living might mean taking chances
But they're worth taking.
- Lee Ann Womack - I hope you dance



"Fredagsmys"



Sista Fredagsmyset innan jag tar semester och sticker till Finland utan internet blir med Hugh Jackman.
Av den enkla anledning att jag inte känner mig helt på topp och att Hugh är den typen av snubbe som man vill ha i soffan när man inte mår sådär bra som man önskar att man gjorde.

Film: Music and Lyrics



För att brittiska feel-good filmer alltid är välkomna i min värld.

Snacks:  Choklad... om man nu fortfarande behöver det när man sitter brevid Hugh Jackman vet jag inte, jag har aldrig prövat.



Nu tar Fredagsmyset en semesterpaus i två veckor då jag först ska till Finland och sedan till Skåne.

Ha det toppen fram tills dess!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0