I don't know what this is...

...but you got me good. Just like you knew you would. I don't know what you do but you do it well, I'm under your spell.
- Duffy - Mercy



Det är möjligt att jag hade något att skriva idag. Men jag tappade liksom förmågan att skriva något vettigt när jag såg det här fotot. Så ni får nöja er med det.



*Tittar på bilden igen* Nej, nej jag kommer nog inte komma någonvart alls med detta. Även om jag försökte skriva något så skulle ni inte få mycket ut av det i alla fall.
Förlåt. Jag ska bättra mig.




Vänta! Jag kom på en till grej som ni kan få!

Dagens YouTube:



Sådär! Jag kan ju fortfarande posta videos kom jag på, trots min oförmåga att skriva något just nu.
Nu så, nu ska jag gå och dregla över den där bilden en stund till göra något vettigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0